środa, 14 kwietnia 2010

Hello world

Witam serdecznie wszystkich Was, którzy jeszcze tego bloga nie czytacie. Idea jest jednak taka, że zaczniecie. Dlatego już teraz zapraszam do lektury.

Jakiś czas temu skończyłem pisać swoje pierwsze opowiadanie. Dałem je do przeczytania wszystkim znajomym co do których byłem absolutnie pewien, że nie znajdą nic negatywnego o sobie w tekście. Po czym opowiadanie wydrukowałem i położyłem na półce. I poczułem się zawiedziony. Bo nawet jeśli pisanie samo w sobie jest fajne i sprawia dużo radości, to jednak gdy już się pisać skończy, to chciałoby się, by ktoś to przeczytał.

I tak oto powstał ten blog.

Za chwilę wrzucę pierwsze opowiadanie w całości, tylko je trochę ogarnę. Na zachętę dodam, że opinie znajomych były pozytywne, chociaż znalazło się również trochę błędów, ale o tym później. Opowiadanie nosi tytuł "To się nie uda: studia" i opowiada w dużej mierze o mnie.

Zapraszam do czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz